Tiroid rahatsızlığınız var mı? Ben bu şekilde öğrendim geçen sene plansız gebelik sonucu düşük oldu. 7 haftalikken Karnımda ölmüş kanama da olmadı kontrolde öğrendik. Kürtaj oldum Birkaç ay sonra doktora gittim tekrar hamile kalmak istiyorum dedim benden belli kan testleri istedi ve tsh 5,5 larda çıktı. Eğer hamile olsan ilaç başlatırdım dedi çünkü gebelikte sınır 2,5 muş. Sonda Tiroid ilacına başladım değer normale gelince denemeye başladık çok şükür hamile kaldım şuan 30 haftalığım her gün kullanıyorum ilacı hala. Büyük ihtimal de ömür boyu kullanicam. İlk dahiliye ye gittim dozunu ayarladılar mesela her gün 25 mg içiyordum sonra baktım ufaktan gene yükselmeye başlıyor cumartesi pazar 50 mg a çıktı. Dikkat edin ihmal etmeyin