Melek51 Kızlar bişey sorucam26 haftalık gebeyim bebek baş assagi pozisyondaymis vajinama aşırı baskı hissediyorum kasik sancılarım vajinamin alt kısmına vuruyor bu şekilde yaşayan oldumu acaba
Aysee1123 Melek51 Bu haftalardan sonra özellikle zaten 30 lardan sonra baskı ağırlık vs oluyor olucak yani normal şeyler. Duruşa göre aşağıda veya yukarda her türlü baskı hissedeceksin merak etmeyin sıkıntı yok
ElayAysen Melek51 cok normal. Bende ayaklari asagida oldugunda bile vajinama tekme vuruyordu. Dogum pozisyonunda ise baski yapiyor. Emin ol tekmeden iyi :D
Sevde96 Melek51 Çok normal artık bu haftalardan sonra daha çok baskı yapıyor bebek. Ayağa kalkınca bazen baskı ve ağrıdan öyle canım acıyor ki adım atamadığım oluyor🥴
Melek51 İlk gebeliğim olduğu için sancı nasıl olur ilk nasıl devam eder bilmiyorum erken doğumdan korkuyorum
KIME Sancı yoksa sadece baskı varsa normal. Tuvaletini tutmakta zorlanabilirsin ama aşağı doğru dönmesi güzel bir şey. Yukarıda kaldığında da nefes almanı engellerdi. Sancı varsa da doktoruna yaz belki nst bakar
Melek51 Aysee1123 teşekkür ederim ya zaten normalde baskı hep hissediyorum oda baş assa kaynaklı olduğunu biliyordum ara ara kasiklarimada sancı girince tedirgin oldum
ElayAysen Melek51 agri hamilelikte normal. Bebek buyudukce daha da agri olur. Bazen duruyor bazen basliyor. Her seyi doktoruna söylemekte cok iyi yapiyorsun 😃 ben de söylüyorumm
Melek51 ElayAysen ilk gebeligimde olduğu için ekstra bı tedirginlik oluyor ister istemez söylemekten zarar gelmez 😁
ElayAysen Melek51 aynen sormamak iyi degil bazen kucuk seylerin bile etkisi oluyor :) Sag salim kucagimiza alalim hepimiz bebeslerimizi. İnşeAllah Amin Hayırlısı 💚