Hukersanne hamilelikte hiç aramayıp sormayan arkadaşlar / çevre vs bebek doğunca resim at sana bebeği görelim diyip cevabınız ne olur?
Dynbfofrt Hukersanne tabiki de göndermem biz utanıyoruz söylemeue görelm diye yeni doğanı. Direk fotoğraf isteyen de cahilliğinden yda kötü niyetinxen istiyor. Ben öyle isteyenlere gülücük yolluyordum ikinci mesaj gelmiyordu😂
Whitelavinia Hukersanne bana hiç yardımcı olmadın şimdi de ben yardımcı olmuyorum derdim ve öyle de yapıcam😭😂😂
Sesssi Hukersanne ben numaramı değiştirdim birinci derece dışında kimseyede vermedimm 😅gelenlerden çekmek isteyen olursa nasıl engelleyeceğim onu bilmiyorum 🙄
Gamzecanpolat Sesssi fotoğraf çekilmesini istemiyorum de uyar yoksa herkes kafasına göre çeker sarılıp öpmeye kalkarlar
DENIZ_55 Hukersanne beni arayıp sormayacak sonra bebeğim doğacak resmini istiyor tabikide göndermem hatta yazarım yenimi aklına geldim derim göndermem derim ister küssün ister alınsın umrunda değil zaten sevse değer verse arada arar sorar mesaj atar
Damla Hukersanne göndermedim ne yapacaklar minicik bebenin resmini görüldü attım bebek fotoğrafı isteyenlere
Gamzecanpolat Hukersanne hoşt derim içimden 😂 ne hakla istiyorlar ayol bir kere aramayıp sonradan sırf meraktan
Hukersanne Gamzecanpolat ben kimsenin kucağına veya topluma vıkarmayı düşünmüyorum görmeye geldiklerinde ozmn resim de çekemezler🤷♀️
angel4545 Hukersanne gelince görürsün olurdu hiç böyle bişey teklif edilmedi etmedimde çok ilginç çok samimi olsalar neyse zaten istemeden atarsınız öyle kişilere
Damla Hukersanne kesinlikle öyle taviz verme bide sen birine gönderirsin o ona gönderir o öbürüne kimler kimler görür bebeğin resmini bosver o yüzden göndermemek en güzeli