MehmedinZeynebi İçtiğiniz çaylar neydi 34+4 olduk artık yavaş yavaş başlayalım önerileri bekliyorum 👣
Aysuturkay MehmedinZeynebi çayı bilmiyorum ama ananas ve hurmaya başlayacağım ben 35+2 olduk sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🧿🧿🤲🤲🤲
MehmedinZeynebi Sibel_72 sanırım ahududu yaprağı çayı vardı 34 yen sonra içen kullanıcılar vardı erkense kullanmayacagim bende zaten