Kızlar dün burda post açmiştim özet geçeyim
Saglik ocaginda ebe elimde aletle çok fazla baskı uyguladigi karnıma göbegimin sag tarafina ve canım çok yandı tesaduf mü bilmiyorum ama eve geldikten snra sag kasigim ve sag bacagımda agridi.36+3 üm sizce bebegime bisey olmuşmudur???,asil merak ettigim bu gibi durumda olursa ne olur neyle nasil sonuçlanir????haraketleri iyi bu arada normaal