Uksero Hiç bir belirtim yokken gece gelen ani sancı ve kanamayla yatış yaptım kızlar doğumum başlamış dualarınızı bekliyorum 🤲🏻
Esracmmm Uksero ay gerçekten mi inşallah çok kolay geçer sağlıkla doğurursun benim de az kaldı korkuyorum sonrasında anlat bize de özellikle o ağrı çok mu kötü neye benziyor
monarosamommy Uksero Allahım bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🍀 darısı bizim başımıza zamanı gelince sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun hepimizin🤲🏻🍀
Nilaybldk Allah bir avazda kurtarsin inşallah bebeğinizi kucağınıza sağlıklı bir şekilde alırsınız .bende 39+3 olduk.bebisim hala.gelesi.yok.darisi bekleyenlerin başına inşallah
Hvnr_kmrr26 Ayy Rabbim kolaylaştırsin doğumunu Summes sebîle yesserahu. Sonra yolu ona kolaylaştırdı.bu ayeti okuyabilirsin bende 40+1 im bu duayı okumami önerdiler.✨