Anneoluyorumbb Kızlar çok kötüyüm bu saatte aşırı üşüyerek uyandım buz gibi terliyorum ama çokda üşüyorum iç ateşim var ne yapacağımı bilmiyorum işk defa yaşıyorum idrar yollarımda iltihap var dendi antibiyotik kullanıyorum
Nurhayat65 Anneoluyorumbb muhtemelen iç ateşin var cnm bi ılık suyla duş al rahatlarsın biraz soguk uygulama yap kendine benim de sancım var uyuyamıyorum
Nurhayat65 Anneoluyorumbb bende de var o yüzden erken dogum tehditi yaşıyorum olabildiğince bol su içmeye çalış
Nurhayat65 Anneoluyorumbb amin cümlemize inşallah Erken dogum sancısı daha 32+1 deyim sancım tutuyor çocuğun kalp ritmi azalıyor bu sefer