Meryem410 hem koleztoz öyle başlamıyor sinek ısırığı gibi oluyor bacaklarda başlar bende de kolestaz dan suphelendiler açlık safraya filan baktılar şükür bişey çıkmadı ama çevremde olanlar var kasintiyla birlikte çok fazla ödem de oluyo aniden ama ayakların sisiyo fazlasıyla bacaklarda kaşıntı oluyo ama sinek isirinca olan kaşıntı gibi öyle senin tarif ettiğin gibi değil ama için rahat etsin bekleme yinede hem Kendi doktoruna hem cildiyeye git sakın ha sakın geciktirme