mhm yok çalışma için uygundur iznini verir doktor, sen istersen yada doktor herhangi bir sorun görmezsesende yada bebekte. Yani 32. Haftanda direk izine de ayrılabilirsin yada doğumdan sonra bebekle daha çok kalayım dersen 37. Haftaya kadar uzatabilirsin. raporluyken çalışamazsın işegitmen bile sakıncalıdır.