Svda77 Cumartesi sezeryanum var 38+5 ama akşamdan beri bebek aşırı sertlesiyot hiç bir şekilde geçmedi bugün muayene oldum daha doktor her şey yolunda demişti dogum mu başlıyor ilk gebeliğim
Lafayette Svda77 ben de 38.haftadayim. doktorum kanama su ve on dakikanin altinda gelen duzenli sanci olursa ara demisti. Yani sancinin on dk altinda duzenli gelmesi gerekiomus