Yeniannis-s Bebeğim 21.haftaya kadar çok hareketliydi 21.haftaya girdik bugün ve hareketleri çok az normal mi acaba diyorum yatış pozisyonu mu değişti de hissetmiyorum normalde durmazdı akşamları şimdi bir iki hareket edip duruyorum etmiyor normal mi :/
Bahar1644 Yeniannis-s normal benimde öyleydi çok korkuyordum hemen sağlık ocağına gidip kalp sesini dinleyip rahatlıyordum bazen öyle oluyor içiniz rahat olsun 🌸
Blueberry0 Yeniannis-s 27 haftalığım benimde öyle bazen çok bazen hic yok. düzensiz yani. Normal ama canım
bdenerigokce Yeniannis-s 30 dan sonra öyle bi hareket ediyor ki 21 i mumla arayacaksın🥰😂 karnımla kavga ediyor sanki 😂
Cnsbzkrt Yeniannis-s onun için bi parça cikolata ye yada bişeyler ye sol tarafına dönüp sabit bir sekilde yat gerçekten asagıda birisi de demiş 30 dan sonra o kadar sert vuruyor ki uyutmuyor bile 😂 sağ salim alalım inşallah kucağımıza
Yeniannis-s Bahar1644 ay teşekkür ederim gece gece içimi rahatlattınız sağlık ocağında dinleyebiliyor muyuz?
Bahar1644 Yeniannis-s evet tabiki ben içime şüphe düştüğü zaman hemen gidiyorum bir cihaz var sadece kalbini dinletiyorlar rahatlıyorsun en azından
Safiye2 Yeniannis-s 23. Haftadayim bende dün çok net hissediyordum bu gün çok fazla hareketli değil sabahtan beri 2 kere hissettim küçük olduğu için sanırım insan korkuyor ya 🥺
Yeniannis-s Safiye2 bazen yer değiştiriyor ve elleri ayakları hissedilmeyecek yerede hareket ediyor diye düşünmeye başladım
Skrn12 Benimde öyle idi 3 gün net hissettim 4. Gün hic hissetmedm şükür bugun hissediorm azda olsa.21+6yiz bugun
Yeniannis-s Skrn12 bende az az hissediyorum genelde geceleri hareketliydi artık sabahları daha hareketli gündüz geceyi mi öğreniyorlar acaba diye de düşünüyorum
Yeniannis-s Bebisbg34 17 haftalıkken hissettim canım ama ben hiç kilo almadım ve rahim karın yapısıyla bebekle değişebiliyormuş