Blueberry0 benim bugün hastalıkta 4.günüm. 20 haftalık hamileyim. Plesanta duvara yakın olduğundan biraz riskli durumum var bu sebeple açıkçası doktora da gitmek istemedim gisince ilaç yazıyorlar diye. 1 kere parol içtim onu da peş peşe içmek istemedim zaten migrenim olduğundan ara ara içmek zorunda kalıyorum istemeden. Yani demem o ki nane limon zencefil süt bal ıhlamur vs baika hiç bişi içemedim. Saç diplerimden ayak serçe parmağıma kadar her zerrem ağrıyor 🤦🏻♀️ bugün biraz ter attım da kendime gelebildim. Hele o baş ağrısını 2 gün çektim hiç durmadı. Çok geçmiş olun imkanınız varsa yatın dinlenin. Terlemek en iyisi. Duş almaya çalışın günde bir kere. Çok fenayım hala şu an bile gözlerimden uyku akıyor burnum tıkandı nefes alamıyorum sanki uyuyamıyorum 🥺 benim bi de 1.sınıfa giden kızım var sabahları nasıl kalkıyorum kahvaltı beslenme hazırlıyorum bi ben bi Allah bilir kaç gündür. Öğlenleri de eşim gelip götürdüakşam da yemek ödev faslı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤷🏻♀️