Zeynep1121 Kızlar 15 haftalık gebeyim ama net olarak bebeğimin haraketlerini hissetmiyorum. Sadece karnımda şişlik ve gerginlik hissediyorum. Kasıklardan göbeğe doğru mu çıktı acaba siz kaçıncı haftada hissettiniz haraketlerini???
peksimetya Zeynep1121 ben ilk gebeliğimde 20. Haftada sanırım hissetmiştim ilk kayma hareketlerinç. Şimdi 2.ye hamileyim 16nın sonuna doğru kayma hareketleri başladı. 17 de fazlalaştı. Şu an 20ye girdim bildiğiniz içerden cimcikliyo falan heralde bişiler yapıyor net belli oldu bir iki kere güçlü vurunca yülselti oldu 😊 yani endişe etmeyin daha zamanınız olabilir 🥰