Aselll5 Benim doğumum hiç de zor geçmedi aslında, çok hafif sancıyla yatış yapıldı açıklık da çok azdı, 4.5 saat sonra oğlum kucağımdaydı. Umarım en zor doğum benimki gibi olur da daha kolaylari size nasip olur, hiç korkmayin, ben tam tersine oynarak doğuma gitmiştim, moralim hep çok yüksekti belki o da etki etti 😁