Buketduru35 hava nemlendiriciyi doktorunuz tavsiye etmediği önermediği sürece kullanmayın. Özellikle çocuklara zararı çok fazla. İçerisine su koyulduğundan oksitlenme yapıyor cihaz ve nemlendirme yaparken olduğu gibi küf bırakıyor. Çoğu doktor zorunlu olmadığı sürece kullanılmasını önermez, Özellikle alerji uzmanları. İlla alıcam derseniz çocuğunuzun bulunduğu odada özellikle de gece sakın çalıştırmayın olduğu gibi küf akciğerlerine dolar. Bu konuda problem yaşayan çok insan var maalesef. Patentli olarak en iyi nemlendirme üreticisi dyson zaten o da fiyat olarak çok uçuk