Semra-hsnbt2907 Kızlar doğum sonrası hastanede kullanmak için bantlı olan hasta bezi mi tercih edilmeli yoksa külot gibi olan mı . Kanamayı kontrol için bantlılar rahat diyen de var külot olan daha rahat diyen de . Son haftalarımdayım ona göre almak istiyorum
Iscn Semra-hsnbt2907 hastaneden çıkana kdr bantlı kullanabilirsin sürekli kanamayı kontrol ediyorlar külot zor oluyor biraz ama sonrası için ilk bikaç gun külot bez çok rahat oluyor iki doğumumda da tercih ettim
yarencaliskan Semra-hsnbt2907 açıkcası sezeryan olduğum iÇin depent hiç kullanamadım giymesi falan zor oldu ben sadece bantlıları kullanabildim takılması kolay oluyor
Semra-hsnbt2907 bdenerigokce bende baktım depende ama o külot gibi olduğu için alıp almamak konusunda emin olamadım
Aysnk Semra-hsnbt2907 kesinlikle depend külot gibi olan ben aşırı rahat ettim çıkarırken zaten kenarlarindqn yırtıp çıkardım bir de benim epizyom biraz fazlaydı sanırım bu yüzden idrarımı tutmada biraz güçlük yaşadım ilk gün o yüzden çok iyi oldu ve sanki şokda en uygun fiyat
Baharoloji Semra-hsnbt2907 külotlu olan depend zaten büyük büyük yani üstten rahat bakarsınız kanamaya sorun olmuyor ben depend kullandım ama sezaryen olduğum için sonradan kendim giyerken zorlandım destek alınma ihtiyacı olabiliyor diğer türlü verdiker sonra evony marka onla daha rahat ettim ama depend üzerine taktım :) normal iç çamaşırına büyük oluyorlar kanama fazla olursa taşma yapabilir