Selmas57
Kizlar bir arkadasimiz baslik acmis ozel hastanede dolandirilmayin diye.
Ve ben yeni serklaj oldum 3000 tl odedim, mayisda 1000 tl odemistik..
Ve gecen yil baktigim faturalarda ozel poliklinik hizmetleri 934 tl yaziyo
Bu ne anlama geliyor cok merak ettim??
Ya dusundukce odedigimiz 3000 tl gozume cok fazla geldi.
Ne yapabilirim bu duruma? 4 ayda bu kadar zam olmasi normal mi??