Aslan_35 Merhaba kizlar kismetse pazartesi dogumum var. Cok heyecanliyim 😁😁😁 bunun disinda erkek bebegim geliyor 🫠 sünnet için sizce ne zaman uygun ? Tecrubesi bilgisi olan var mi ? Bu arada izmir’deyim 🤗
EUEUEU Aslan_35 bende erkek bebek bekliyorum ilk 28 gün içinde çok rahat oluyormus. Yada ilk aylarda 2 yasına kadar yaptırmak iyiymiş. Bebekken bezlenıyoken rahat olur herlde ya fenomenlerde atıyoya bezlıykem 2 gune toparlanıyomuslar. Allah nasip ederse bende erkenden yaptırmayı düşünüyorm
bdenerigokce Aslan_35 iyi bir doktor arayın bence, çünkü şeyi tam gelişmemişse yapılmıyor🫣😂 yapmıyor yani bazı doktorlar
cokkasmabeabi Aslan_35 40in içinde yaptırmak en güzeli. 48 günlükken yaptırdım ben keşke ilk hafta falan yaptirsaymisim
Merve171214 Aslan_35 oğlumu 6 günlükken yaptırdım hiç anlamadık uyuyarak girdi uyuyarak çıktı büyüdükçe hareketlendikçe çok zor oluyormuş arkadaşım 7 aylıkken yaptırdı çok zorlandı bence dönmeye başlamadan hareketlenmeden yapılmalı küçükken birde daha hızlı iyileşiyor 2-3 günde iyileşmişti
Aslan_35 bdenerigokce herkes birini oneriyor o yuzden izmirde oldugumu belirttim belki fikir veren olur diye 😊
Tugbagnes- bdenerigokce Merhaba benim oğlum 4,5 yaşında ben 5,5 aylıkken yaptırdım ve çok rahat ettim. Bezliyken yaptırmak daha iyi hemen iyileşti. Ve ertesi gün normale döndü. Doktorda çok önemli tabi
bdenerigokce Aslan_35 bende hangisine karar verirsen orda yaptırayım diycektim ama ben İstanbul bolu buralardayım :) sağlıkla gelsin inşallah 🫶
cokkasmabeabi Aslan_35 evet çabuk iyileşiyor. Hareket de etmediği için kendi de fazla çarpıp darbe almıyor zaten
sukran0046 Arzuanne idrarlarnda amonyak oldugu icin bezliyken daha çabuk iyileşiyormuş aklî yetmeden yaptırın ben biraz geç kaldm bez kullanıyorduk ama 2 yaşndaydı çok etkilendi çok korktu ben hastanede yaptrdmadm emekli bir doktor evlere gidip yapıyordu sadece igne yapti uyuşsun diye o bölge
Vandb Arzuanne karton bardak kapatmıştık biz bezi öyle bağladık krem sürüyorduk 3 gün durdu bardak 49 günlüktü zaten dönmediği için rahatsız etmedi