esoerlk55 zeynep50_ aslında adet günümdü ama nasıl oldu bilmiyorum rastgele öğrendim sağlık ocağına gitmiştim sonra çıktı allahım inşallah sağlıkla hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin ♥️
zeynep50_ esoerlk55 çok normal hele bir de geç döllenme ise degeriniz normal bence artmasını bekleyin 2 bin olunca da keseyi görürsünüz inşallah
e_blue_sky_a esoerlk55 güzel yükseliyor. Benim tavsiyem sürekli kendi kendinize test yapıp durmayın, kadın doğuma gıdın, o yaptırsın testi, zaten sonra da kese için gün verir. Hayırlısı olsun.
esoerlk55 e_blue_sky_a evet evet öyle yapıyorum bir hafta daha bekleyeceğim sonra kadın doğuma gideceğim öyle daha sağlıklı bence de yoksa çok kafama takıyorum
e_blue_sky_a esoerlk55 hamilesin sonuçta gebelik üzüntüyü stresi sevmez. Beslenmeni düzenle kendini çok yorma randevunu al, gerisi gelir zaten.
e_blue_sky_a esoerlk55 hadi ya,, geçmiş olsun. Kimyasal gebelik geçirenler kolay hamile kalıyor sağlıklı Bi gebelik yaşıyor. Umarım en kısa zamanda olur