Csknaz Doğumum olucak sezeryan heyecan korku hepsi bi yandan oğlum var bi kaç gün bakmaıcam onun üzüntüsü var onun doğumun da çabuk iyi olmuştum Hastaneden geldikten sonra akşam süpürge yapmıştım insallah bunda da hemen ayaklanırım sizde durumlar ne 😇
_Hulya7106 Csknaz rabbım sağ saglim kucağına almayı nasip etsin yavrunu tez zamanda iyileşmen dileğiyle sana bağışlasın rabbim canım benim benim de ilk gebelıgım 14. Haftadayım doğumdan korkuyorum 😂
Ebuss35 Csknaz Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde cuma günü doğumum ikinci olucak bende oğlumu düşünüyorum çok üzülüyorum bir an önce doğum olsada geçse diyorum 🥹
Csknaz _Hulya7106 yok ya doğumdan korkun olmasın ben çok şükür hemen ayaklandım insallah bunda da öyle olurum sende sağlıkla al kucağına bebeğini 😇
_Hulya7106 Csknaz amin inşallah canım benim hepimiz saglıkla alalım kucağımıza sende hemen ayaklanırsın inşallah sonra bir doğum hikayesi de senden gelsin 😂
Csknaz Ebuss35 bende aynıyım valla bide grip oldum geçti o ama öksürük kaldı bugün az daha iyi bal Fln yaptım insallah cumaya daha iyi olur 2. Bebeğinizin cinsiyeti ne 😇