YigitPoyrazMomm ben doğurdum ablam sabah acile muane için geldim ama dün akşamda biraz sırtım ağriyordu sabah geldik direk dedi 3 santim açilman var beni doğuma aldılar suni sancı verdiler İlk başta tepki vermedim dedim belki dayanacam doktor geldi suyumu patlati çok aciverici bişeydi sonra her gitikçe suni sancini dozunu artı çok fena sancılar geliyordu herkes bağiriyordu ben sadece ikinmaya başladim sonra doktorum geldi dedim hocam tuvalete gitsem olurmu olmaz dedi hele dokun bebeğin başi çikmiş dokundum gerçekten öyleydi beni çatala aldılar 4 ıkınmayla geldi hiç bağirmadım bile ama benim dikişlerim çoktu benim doğum hinkayem böyle başladı güzel sonu oldu minik kızım oldu Allah kimseyi zor durumda bırakmasın rabım sağ salim kucağiniza versin olmayanlarda nasip etsin inşallah 🤲