Gulsumhel yeni gördüm msjini. Sabah erken gidersen doktor geldiğinde ufak bi kağıt veriyor onunla giriş yaptırıp sıranı bekliyorsun. Yeliz hanımın kapıdan hasta çevirdiğini hiç görmedim. Bakacağını düşünüyorum. Diger doktorlar randevusuz bakmıyor. Takipli dışında. Yalnız yeliz hanım haftada 1 3 gün arasında pol yapıyor nöbet nöbet izni ameliyat vs günleri oluyor. Denk getirmek önemli. Ptsi pol günü imkanın varsa tavsiye ederim bende gidicem zaten 🤭 bide eğer yeliz hanım yoksa fatma fidan hanımda ilgili bilgilidir. Ondan da rica edebilirsin