Dmlaay Kızlar selam 32. Haftadayım karnım inanılmaz kaşınıyor kuruyor ne kadar nemlendirsem boşa çok fazla rahatsız ediyor beni. Egzama için önerebiliceğiniz doğal bir kür yada krem varmıdır
Sehermahsum7321 Dmlaay kuzum egzama değildir o karın büyüdükçe çatlıyor ondan dolayı ben ilk gebelikte çok yaşadım aynı senin gibi egzama düşündüm doktora gittim egzama değil dedi karnın büyüdükçe çatlıyor geriliyor ve kaşıntıya sebep oluyor
Dmlaay Sehermahsum7321 bende öyle düşündüm ama bu 2. Gebeliğim ve kızarıklıklarım üzeri kabuklanıyor egzamanın aynısı 🥺 egzama bile olmasa nasıl bir çare bulabilirm