Basakug Buğlemin anlamını hiç bilmiyorum ama söylenişi kötü geliyor bana Belinay daha zarif güzel bir isim 😊
Tuliy5 cennetb Ikisi de değil, çünkü iki ismin de anlamı yanlış biliniyor.😅 Belinay aslında bölünen ay, korku saçan ay demek. Buğlem aslında anlamsız. Yani cennetle ilgili anlamları uydurma.
Halilesma cennetb ay inanır mısın o hep devam eden bişey 🥲 2. Gebeliğim bizde 14+1 haftalık olduk hala var o endişe
cennetb Halilesma mide bulantılarım tekrardan başladı bide kilo alamicak diye korkuyorum ilk 3 ay çok kötüydüm hiç bişey yiyemedim halim yoktu biraz iyi oluyorum dedim arada sırada kusuyordum ama iyiyidim yine ama eski hallerime dönmeye başladım çok kötüyüm kokulara hiç dayanamıyorum zaten napıcam bilmiyorum
filialunae cennetb Buğlem kuzenimin adı ama bana hiç kibar gelmiyor buğulama gibi. Ötekisi daha kibar bence
Halilesma cennetb ah Allah kolaylık versin benimde çok kötü geçti ilk aylar şuan rahatım çok şükür bu hafta rahatladm kaçıncı haftadasiniz
cennetb Halilesma sizin haftada bende rahatlamıştım 22 haftadayım ama dünden beri sürekli mide bulantım başladı
Halilesma cennetb yaa gerçekten bitince tekrar başlama olasılığı var yani 🥴 Allah kolaylık versin gerçekten perişan ediyor okadar zorlandım ki bende 🥲 ins tekrar donmeyiz