Kızlar bugün gebeliğimde 24. Hafta bitiyor, tüp bebekle hamile kaldım sonra normal kadın doğum doktoruna geçtim çevremin ve tüp bebek doktorumun önerdiği bi doktor kendisi.
Aslında çok tatlı insanı rahatlatan bi doktor ama.. şu an riskli gebelik durumundayım amniyosentez sonucu bekliyorum bu arada da normal kontrollerim devam ediyor.
Sanki kontrollerde beni geçiştiriyormuş gibi geliyo imom omega diye bi takviye içiyorum hepsi bu. Demir magnezyum ne zaman başlarım ya da başlıcak mıyım diye soruyorum sonuçlarına bakcam diyo. Kasıklarımda, bacaklarında ağrım var diyorum normal çocuk büyüyo içinden diyo ama bakıyorum ağrısı olanlar hep magnezyum a başlamış.
Bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonucu telefonda söyledi demiri sormayı unuttum mesaj attım cevap yok.
Sanki fazla rahatmış bir şeyi eksik yapıyormuşuz gibi geliyo. Ben mi evham yapıyorum, siz hangi takviyelere kaçıncı hafta başladınız?