40+1 olduk ne gelen var ne giden ara sıra hafif sancı oluyor geri gidiyor hurma yemekten midemde hurma ağacı çıktı 🌳 keza benim kadar yürüyen 🚶♂️ yoktur bence kilolu biri yürüse şimdi iğne ipliğe dönmüştü sizler neler yapıyorsunuz ne zaman gelcek acaba bebişler 40. Haftadan sonra artık hiç gelmeyecek gibi geliyor bana sanki heran bişi olcak içimde ondanda ayriyeten korkuyorm bebeğe gecede 3 4 kere uyanıp hareketlerini kontrol ediyorum hareket etmiyorsa bile elimle yokluyorum karnımı uyuyan çocuğu uyandırıyorum paikolojimm bozuldu 😏😏😂😂 nasıl olcak bu halimiz kızlar 🙄🙄