Şiddetli bir karın ağrısı yaşadım ara sıra kahverengi leke oluyordu ama çok az önemsemedim yerleşmedir diye acilden geliyorum ufak bir kanaman var içten dedi sizde de oldu mu neler yapmalıyım tecrübeleriniz neler çok korkuyorum ilk gebeliğim dış gebelikti 😭