Bir gün bende böyle post paylasacagimi dusunmemisdim.
33haftalikken tansiyondan dolayı yatisim yapıldı .çok korkmusdum erken doğum olucak diye .sonra doktorlar durdurdular 37haftamin tamamlanmasını beklediler. Ama bizim minik Aylamiz erken gelmeyi tercih etti 36+3 yine bunada şükür. NsT də kaç gün sancım çıkıyordu ve bebegin kalbi zayiflamaya başladı .Doktorlar riske atmamak için hemen sezeryana aldılar. Belden aşağı uyusturdular.doktor hiç bir acı hiss etmicen dedi ama bir şeylerin kimildicagini hiss edcen dedi.Ondan öncede iynə yapıldı hiç acitmiyor korkmayın. Sonra ben çok kötü bir acı hiss etdiyimi söylədim.komple uyusturdular.Yatagima gelene kadar kaç kere baygınlık gecirdim.sonra odaya aldılar.bebehimi görmek için sabırsızlanıyordum.sonra geri yine uyumuşum.esim geldi o panikle öldüğümü sanmiş🤣🤷🥺.
Elimi tutmuş ben herşeyi duyuyor hiss ediyorum ama tepki veremiyordum. Sonra eşim elimi tutunca gözlerimi açdım 🤲🥰.Zaten 25,30 dakka sonra bebisimiz geldi.o anki acılarınızı zaten unutuyorsunuz. Hiç acı bitmicek sanıyorsunuz ,hep usdunuzde olucak sanıyorsunuz ama. Gerçəkdən geçiyor sanki hiç əməliyyat olmamış gibi💕 3gunluk olduk bu gün.Ve unutmayın her doğum değişik ola biliyor o yüzden dua okumayı unutmayın .Allah istəyən hər kəsə evlat nasip etsin.cok güzel duygu.iyi geceler Hamişler😋🤰.benim göbeğim gitti. Sıra sizde🙈💙💕🤲bys