-Hanife16 Merhabalar 38+2 haftalık hamileyim akşam saatlerinde uyurken aniden akıntı indirdi ara ara da gelmeye devam ediyo amniyon sıvısı olabilir mi içinizde bu durumu yaşayan var mı deneyimi olanlar lütfen paylaşsın
ardengunes -Hanife16 bence bi doktorunuza danışın az sızması tehlikeli olabiliyor benim ilk hamileligimde sızmış hep anlamadım
oyuncakperii -Hanife16 suyunuz geliyor muhtemelen acile gidin muhtemelen takibe alacaklardır. İlk gebelikte öyleydi benim saatlerce sızıntı oldu sabah nerdeyse ped ıslatacak kadar sıvı gelmeye baslamıstı