Nurasl1 30 Eylül 5 Ekim arası adetdim 6-7 de birliktelik oldu sizce hamilemiyim acaba arada kasik ağrım var
MasalAlparslanMom Nurasl1 ben yanlış hesap yapmadım dimi 5 gün öncesi ilişkiden hamile kalıp, hamilelik belirtisi mi diye sormussunuz
Tgcmmy Daha çok erken döllense bile şu aşamada kasık ağrısı yapmaz adet dönemi ile ağrı başlıyor genelde hatta karıştırılıyor adet mi olacağım acaba soruları oluyor, istiyorsanız inşallah hamilesinizdir ama 😇🙏
Amigurumi Yumurtlama döneminde olabilirsiniz o yüzden kaşık ağrınız olabilir. Gebeliğin oluşması için yumurtlamanın olması lazım yumurtlamadan 14 gün sonra adet kanaması olur
Aysetk [https://drbanuciftci.com/sayfa/hamilelik-nasil-olusur](https://) Bu sayfada çok açıklayıcı anlatıyor canım aşamaları okuyabilirsin çok faydalı 🌸