Hazal2332 Kızlar 6 aylık gebeyim sol göğsüme hafif baskı uyguladığım gibi bayağı böyle sütle su karışımı gibi bir sıvı geliyor sağ göğsüme baskı uygulasam Bile gelmiyor nedir acaba sebebi yaşayan var mı bunu
MerveKaradeniz Hazal2332 ilk süt gelmesi olabiliyor erken zamanda sıkmadiginiz sürece sorun olmaz iyi bişey aynı zamanda doğumdan sonra hemen sütünüz gelicek demekki zorluk yaşamazsınız ☺️
Yasemin_bilgili Hazal2332 bence normal benimde geliyordu baya hemde ama sadece birinden öbüründen de geliyordu ama az doktora gittim normal dedi 4 aylık falandım şimdi 37. .haftadyım damla damla geliyor ilk sütmüş
MerveKaradeniz Hazal2332 normaldir bu aylarda göğüste süt oluşumu basliyomus belki sonradan gelir otekindende belki doğumdan sonra gelir ama illa gelir yani merak etmeyin