Brglgktrk09 normalde yeri daraldığı için Fazla hareket edemez derler ama birden bire de hareketsizlik kafa karistirir tabi. Bende aynı şekilde ilk doğumumu yapmıştım popoyu dayayıp büzüş büzüş hallerini hissediyodum resmen taş kesiliyodu karnım o gün doğumu baslattilar. Sizinde artık haftaniz doğuma müsahit. Gitme şansınız varsa gidin muhtemelen nst de sancı durumunuza bakarlar