Ya ben ilk bebeğim de iki bebek arabası aldım. İkisinden de çok şanssız ciktim. İkisi de kırıldı. Birisi Beneto marka diğeri fisherprice idi. Fisherprice en iyisidir diye aldım. Ama 3 kullanım da kırıldı on tekerleklerden. Şuan çok çok araştırıp almak istiyorum.