damla68 Kızlar 27.haftaya girdim bi iştah artışı oldu 3-4 gündür sanki doymak nede bilmiyorum normal mi
Ferhanferiatmaca Benımde bugün oldu 30haftalıgım kılo almak ıstemyrm dıkkat etmeye calsyrm fazlası bıze zarar cunku hemende alyrm zaten