SimaNil_ Beta ilk kan testimde 101 iki gün sonra 202 bugün de 463 çıktı son adet tarihini baz aldıklarından 5. Hafta için düşük geldi sizce ???
myprincessgirl Geç döllenme olmuştur sonra dan haftasını tutuyor benimde 1 hafta geç döllenme olmuş öğrendiğimde 41 betaydı
SimaNil_ myprincessgirl doktor da böyle bişey demedi geç döllenme midir acaba dediğim de 10 gün sonra normalde ultrasonla görürüz 10 gün bekle dedi aşkında ilk gebeliğim değil ama 8 yaşında kızım tamamen unutmuşum 🫣
myprincessgirl SimaNil_ dr kaç haftalık olduğunu söyler aslında ben ilk gittiğimde 4+6 haftalık hamilesin demişti bata göre 5+6 haftalık hamileydim 1 hafta geç döllenme olmuş benim ki
SimaNil_ myprincessgirl 5+1 dedi acil doktoruydu ama Kolan hastanesinde 10 gün sonra ultrasonla görürüz allahtan umut kesilmez dedi yani ilkte böyle bişey yaşamadım
SimaNil_ OguzMoms kızımda benimde öyleydi hatta keseyi hemen görmüştük nokta şeklinde bebişi de görmüştük ama her gebelik farklı demek ki hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsun tüm bebişler 🙏