Zeynep1121 Kediannesi1 kesinlikle bende öyle eşimle rakı balık yapardık şarap içerdik kar yağarken bende özledim o günleri ama bebeğim için sabrediyorum gerçi daha cook var henüz 15 haftalığız ama olsun gerekirse bir ömür içmem onun için 🥰😍😍
Kediannesi1 Zeynep1121 hemencecik geçiyor zaman ya insanın aklına bile gelmiyor hatta kokusundan falan tiksindim ben sosyal ortamlarda dışarda oturalım hadi diyorum sağolsun kimse kırmıyor 😀
Zeynep1121 Kediannesi1 aynen öyle kesinlikle normalde severim alkolü ama şuan ne arıyorum ne canım istiyor tek düşündüğüm şey bebeğim 😍🥰