Ovulasyon testleri, yumurta günü takibi gibi durumlar vücudunuzda daha fazla stres hormonu salgılanmasına sebep olur ve bu hormon üremeyi baskılar. Bu sebeple hiç öyle gün takibi falan yapmayın size yazık. Acaba hamile kalabilirim mi düşüncesiyle de ilişkiye girmeyin çünkü aynı stres eşinize de yansır ve ilişkiye girmenin de bir anlamı kalmaz. Bir süre sonra bu durum eğlenceden çok işe dönüşür ve hoş olmaz. Siz her şeyi akışına bırakın , kafanızı rahatlatın , atın o testleri , kafanızda ki acabalara elveda diyin. Eşinizle birlikte olmanın tadını çıkartın , emin olun nasıl hamile kaldığınızı bile anlamayacaksınız.