Vildannnnnnnnn 39+4 deyim ama ne sancı ne açılma hiç bir şey yok pazartesine kdar gelmezse suni vereceğini söyledi doktorum kızlar ne yapmam gerekıyor 😞
Burcu1516 Vildannnnnnnnn bende 39+4teyim arada agrım oluyor geçiyor yalancı mi gerçek mi bilemiyorum pazartesiye kadar dogmazsa fitil ile acilma deneyecek doktor suni isteme sende fitil iste zaten fitil ile acilmazsa suni acısı çekmene gerek olmaz
Umyhy Vildannnnnnnnn benim doktorda carsambaya kadar gelmezse ilacla dogurtacak. Hareketsiz biri degilim birsuru bitki cayi kilolarca hurma bi fayda etmedi vucut yapisiyla alakali bence
Umyhy Burcu1516 benim doktor da fitil vericek carsamba gunu. Bu fitil nasil oluyor? Suniden daha etkili diyorlar dogru mu bir bilginiz var mi?
Burcu1516 Vildannnnnnnnn banada fitil deneriz açılma yoksa sezeryan dedi fitili bir sor inşallah pazartesi hepimiz için iyi geçer :)
Vildannnnnnnnn Burcu1516 bir sorayım daha iyi de neden olmasın en azından suni den iyidir herhalde 😅🥰 rabbim hepımızın yardımcısı olsun vallahi
Handan_ylms 37+5 tık yok bugün 2 bin merdiven inip çıktım bekliyorum artık gelmesi için sürekli hareket etmek zorundayım bir de çocuk kilo alıyor Allahım nasıl çıkacak bu minikler 😂
Vildannnnnnnnn Handan_ylms bana artık yeme çocuğunu besleme çatın normal 3500 olursa doğurmazsın dedi 😅
Simgeecbn 39+4 olduk yalancı sancılar bile yok çok stres oluyorum artık birde şehir hastanesine gidiyorum 41e kadar beklicez dedi doktor 🥹
Handan_ylms Vildannnnnnnnn ay bizim doktor 4 kiloya kadar normal diyor ama işte o perina ne hale gelir bilmiyorum 😂
Merve4545 38+5 teyim bugün bende de tık yok doktor geçen 3 gün once 41 ci haftaya kadar bekliyoruz dedi hayırlısıysa doğurmayi nasip etsin rabbim