Azra8Engin 8143 eşim şubatta verdi evlenmeden önce. Temmuz yada ağustostu. E nabız a düşüyor Biz İzmir’de sağlık ocağında verdik, kanı Ankara’ya göndereceklerini söylediler 3 ay dediler ama 5 6 ayı buldu
prensannesii_ Azra8Engin oo sizin de çok sürmüş bize 1 2 ay dediler insallah o kadarda sürmez insan strese giriyor
Azra8Engin prensannesii_ biz beklemedik sonucu evlendik mayıs ayında ve ben hemen hamile kaldım o yüzden biraz korktum sonuç sıkıntılı olur diye. Ama gebelik planlamiyorsaniz stres yapmayın. Riskli veya daha kötüsü pozitif gelse bile tüp bebek ile sağlıklı bir bebek dünyaya getirebilirsiniz. Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah 🥰💐
prensannesii_ Azra8Engin benim eşim tüp bebege yaklaşmak cabim 1 tane çocuğumuz var hamd olsun o yeter der bende çocuğumun kardeşi olmasını cok istyrm o yüzden stresliyim baya sizin sonuç hemen mi geldi
Azra8Engin prensannesii_ yok hayir 5 6 ayı buldu işte. Sonuç geldiğinde ben evlenip hamile kalıp düşük yapıp kürtaj olmuştum bile. Allah’ım evladına uzun hayırlı ve sağlıklı ömür versin 💐
prensannesii_ Azra8Engin Amin canım Allah razı olsun Rabbım sana da hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsn
prensannesii_ Buseerdem1 siz nerde oturuyorsunuz canim cok erken çıkmış sizin testinin sağlık ocağında mi yaptrdinz
prensannesii_ 8143 insallah bizim de öyle olur belli olmuyor sanırım kimisi 2 hafta da öğreniyor kimisi 1 ay 2 3 ay
Gmz09 Eşimle gittik kan verdik 4 günde çıktı sonuç doktorum uzun sürer demişti bende şaşırdım erken çıkınca