8143 evet canım biz yaptırdık evlenirken 4. ayda e nabıza düştü şükür yatkınlık saptanmadı 🙏🏻 Önce erkeğe yapılıyor eğer bi yatkınlık varsa kadına sonra yapılıyor o test ben doktora çok ısrar ettim bana da yapın diye sağlık bakanlığının önceliği erkek genine bakmakmış o yüzden yapamayız dediler şükür çıkmadı bişey 🙏🏻