likesah 8143 bizim 3-4 ay surdu cikmasi ama galiba donem donem degisiyor bizim yaptirdigimiz zaman herkesin gec cikmisti. E nabizda gorunuyor.
prensannesii_ Buseerdem1 siz nerde oturuyorsunuz canim cok erken çıkmış sizin testinin sağlık ocağında mi yaptrdinz
Vandb 8143 hamileykenmi yaptırdınız ben hamile kaldıktan sonra yaptırdım acil kod girdiler eşimde ben de yaptırdım 1 haftada çıktı sonuç
likesah Mirzaninannesiyim saglik ocaginda yaptirmistik ucretsiz. Ozel laboratuvarlar da yapiyor ama ucretini bilmiyorum.
Vandb Mirzaninannesiyim sağlık ocağına gittiğinizde ücretsiz yapıyorlar gebelik varmı öncesindemi yaptıracaksınız. Ben izmir deyim izmirde pazartesi günleri sadece kan alıyorlarmış hamile değilseniz önce eşiniz gidip kan veriyor. Hamileyseniz ikiniz veriyorsunuz
elaunverr Ücretsiz sağlık ocaklarında yapılıyor 45 günü geçmişti sonuçların çıkması benim sadece eşimden aldılar
8143 Mirzaninannesiyim evet canm zaten önemli bı test gerçekten o yüzden bencede herkesin yaptırması gerekiyor
angel4545 Mirzaninannesiyim evet aslında çok büyük bir soruna scok büyük paralar kapsayan bir rahatsızlık herkesin yaptırması gerekiyor açıklanınca eşimi zorla gönderdim hamilelik öncesi yaptırın sizde nikahta olmadiysa ben ikinciye hamile kalmadan bir sene önce gönderdim eşimi.hamilelik esnasında açıkçası karşıyım pozitif çıkması durumunda bir cana kıymak var baştan önlem alınır en azından
momofmychildren Önce eşiniz gerekli olan durumlarda siz test yaptırıyorsunuz sağlık ocağında ücretsiz oluyor gebelik şüphesi var derseniz sonuç erken çıkar yoksa 2-3 ayı buluyor