Mercimeek Ben kültür yaptırdım fakat pazartesiye kaldi sonuc bende neler yapmadim ki surekli ic camasiri degisikli 60 da yikayip utuleyip giymek , gunde zaten 3 litreye yakin su içiyorum fakat dikkat ettikce hiç gecmedi sürekli idrar tahlilinde yuksek cikiyor , kullanmadığım ilac kalmadı geçmiyor malesef , kaşıntı yok sadece zirt pirt idrara cikiyorum ve akintim var bakalim pazartesi belli olucak hersey umarim hepimiz sağ salim atlatırız 🌸