Kızlar merhabalar.
11 haftalık hamileyim. Bir haftadır midem çok ağrıyor. Başta bir iki kahve içtim ondan sandım ama su içince çok ağrıyor. Normalde de çok su içerim( günde 5 lt kadar) şimdi içince en az bir iki saat kıvranıyorum.Su içmeden de duramıyorum. Mide ağrısı baş ağrısı mahfoldum. Yaşayan var mı ?
Arıtma var evde ondan mı oluyor diyorum, yeni de değişti filtreleri. Yarın hazır su deneyecegim ama hiç umudum yok.
Son aylara doğru mide ağrısı olanları duymuştum ama ilk aylarda bu kadar midem deliniyormus gibi ağrı olması tuhaf geliyor