Alyamomm NewbieMommy bı kere kimyasal yaşadım şimdi testte baya belirgin çıkınca eşime sürpriz yapıp soyledim sonuçta böyle çıkınca yine kimyasal mi diye endiseliyiz
NewbieMommy Alyamomm be im adetime 3gün varken beta 13 ile öğrendim ama 2günde 1 hep aynı hastanede aynı saatlerde kan verdim yükseliş takibi için sen de tekrar ver 2gün geçtikce canim. İnşallah gönlünden geçen olsun 🌸
Alyamomm NewbieMommy ah inşallah sağlıklı bi gebeliktir eşime sürpriz yaptım baya bı aglastik şimdi kimyasal vs.cikarsa çok üzülür biliyorum
Edaemkl Alyamomm inanın hiç hatırlamıyorum sizin çok çok yeni 2 günde bir kan verin seni anlayabiliyorum bende kimyasal yaşadım kötü düşünme iyi şeyler düşün güzel şeyler olsun ❤️
Edaemkl Alyamomm 54 ile öğrendim ben sonra 98 oldu en son 43 kimyasal oldu sizin daha çok yeni ve çok erken öğrendiniz o yüzden betaniz düşük kötüyü yormayın inşallah sağlıklı bir gebeliktir