Tospik111 worin benim 2.7 çıktı kan testi aldılar onun sonucunu beklicez dedi doktor 10 güne çıkıyomuş günler geçmek bilmiyor
dml33 Linnaella bilmem adanaya gitmekte zor oluyo valla ikinci gidisim bu benim suyumda azlik vardi ondan gittim ilk bu ikinci ebru hanim.bida cagirdi iste