gofret27 Esra-135 yenir benim gibi dip balığı yiyip şok olmaktansa önceden soranları alkışlıyorum 😅 bi güzel dip balığını yedim şifa olsun burayı karıştırdım sonra. Daha tövbe hamsi palamut candır
Esra-135 Gamzecanpolat Geçen hafta yedim ama bana çok yavan geldi pek ısınamadım onu sevebilmek için nasıl yapabilirim ?
Gamzecanpolat Esra-135 soslu bir şekilde fırında pişirebilirsin yanına elma dilim patates soğan koyabilirsin bana da yavan geldi tadı ama en çok onda varmış vitamin
sukran0046 Esra-135 yenir evet daha pazar günü yedim hamsi sırada palamut var balığı herşeyden çok seviyorum 😋
Esra-135 Gamzecanpolat Aynen az önce yedim ama bana yavan geldi bir dahakine soslu bir sekilde deneyeceğim . Teşekkür ederim .