Kızlar yarın doğumum var yazmıştım duşa girdim 1 saat önce normalde akıntım oluyor ama böyle asla olmadı yani baş parmağım kadar şeffaf sümüksü bişey geldi peçete sildim doktorumu aradım nişan değil dedi nişan kırmızı kahverengi oluyor dedi 2 saat kendini takip et ped koy su sızıyorsa gelin dedi zaten satışım sabah olucak ama ağrım falan da yok sadece sağ bacağım da kasılma var böyle bişey başına gelen var mı