Birhayalimvr 1 gün sürdü benim ben bişey yapmadım doktor ve hekimlerin imzalaması gereken bişeymiş rapor çıkmayınca iğneyi vermiyor eczane elimde 2 kutuda açılmamış iğne vardı hastaneye geri ücretsiz verdim 3 kutu yetti bana 5 kutu yazmıştı iğne, balıkesirdeyim ben