Ben acile gittim devlet hastanesinde bir hamile kadın normal doğum sancısı çekiyordu lütfen yanıma birini verin eşim annem biri gelsin diye ağlıyordu. Ama kimseyi almadılar. Odalarda kadınlar sancı çektikleri için hiç kimseyi almıyorlardı.
Ama en çok desteğe ihtiyaç duyulan bir zamanda yalnız kalmak çok zor olmalı. Bazende kötü söz söyleyip sancı çekenlere kızıyorlardı.çok etkilendim. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah.