Merhaba kızlar 10+4 olduk bu gün doktora kontrole gittik ikili Tarama istedi doktorum zeka testi ama yaptırsam mı bilemiyorum eşimde yaptırma zekasında problem olsa nolur olmasa nolur sonucta bizim evladımız ve doğucak diyor bilemedim bende eşimde aynı düşüncedeyim siz ne düşünüyosunuz ikili Tarama hakkında?